folytatódik olvasó lebeg preloadTOPBAR hover preloadwidget hover preload
November 14, 2009 Írta: IDNBlog in: IDN

Dave Wrixon: Interjú a domain Legend

Dave Wrixon tulajdonában van az egyik legerősebb IDN portfóliók időszakban. És sikerült felhalmozni portfólió régen sok is hallottam a "IDN". További figyelemre méltó, hogy ő volt a vezetője ének a tartomány számára. Ismert fáradhatatlanul támogatja IDNs bárhol és bármikor a nap vagy éjszaka.



Kérdés: Pitch nekem. Pretend vagyok. Com befektető korlátozott időre és nem ismerik a IDNs. What am I missing?

V: Domaining ROI szól kihasználásával lehetőséget időben. IDN nemcsak időben a mintegy tíz évet késett. Természetesen, mivel a területen állt rendelkezésre regisztrálni bár az infrastruktúrát a támogatásukra nem került sor, nagy a mi valaha lesz elérhető a már beszélt. Azonban, ahogy Rick Schwartz nagyon helyesen rámutatott, IDNers még nincsenek abban a helyzetben, hogy szállít, és hogy maga is rendelkezik egy hatalmas lehetőséget, hogy bárki hajlandó egy esélyt a másodlagos piacon. Természetesen fennáll annak a veszélye, és a legtöbb, ami le az apály és dagály politika megfogalmazása azonban, hogy jórészt most már teljes bár egy-két fontos ponton még kikristályosodik. Egyszer, hogy világos van, ez megy a felszállás, mint a Saturn-5 rakéta. A ROI elérhető abban, hogy a megfelelő hívást a megfelelő időben hatalmas. Tud még mindig azt hiszik Rick vásárolt Porno for $ 42K? Nos, lehet, hogy volt egy jó kifogás, miért nem, hogy egy gyilkos az első körben, de még nem mentség most körül. Ez a második hullám. Nem lesz egy harmadik.


Kérdés: Kérjük, ossza meg minden kedves olvasó tudja, mi a története IDNs? Van egy történet, hogy hogyan került az első részt, és ha már ezt nem veszik meg?

V: indult 2004 elején. Igen, láttam egy török IDN a Sedo és megkérdezte Domainguru mit jelent ez. Elmagyarázta, mi az az IDN volt. Aztán rájöttem, hogy vannak online szótárak, amelyek lehetővé teszik Önnek a Unicode. Ekkor egész a segítségével Punycode konverter, hogy regisztrálják magukat az IDN támogatását irodája, amely abban az időben még nagyon kevés. A lényeg az volt, hogy abban az időben szinte mindenki célba, és senki nem volt regisztráció, így egyfajta üreges a pot, olyan mértékben, hogy sikerült a nem létező helyi nyelvtudás.

K: Mi a magyarban is van befektetni?

V: fenntartása jelentős gazdaságokkal kínai (Simplied és hagyományos), japán, orosz, arab, perzsa, urdu, hindi, thai, bengáli, tamil, kannada, Telugu, Punjabi, gudzsaráti, és azeri.

Kérdés: Mik az aktuális kedvenc nyelvén, hogy fektessenek be, és miért?

V: Nem vagyunk jelenleg beszerzés módban. Úgy véljük, hogy további részesedést ebben az időben is csak csekély mértékben sikere érdekében a vállalat. Meg kell értenie, hogy mi leszedett legtöbb általunk tartományokat $ 7 dollárt, ezért nem szívesen fizet 4-5-számokat a domain megszerzésére több azonos. Minősége új regisztrációk nem visel, hasonlít a minőség, amely elérhető volt öt évvel ezelőtt.

K: Hogyan jellemezné a kockázati profil minden: kínai, japán és orosz IDNs?

V: japán leginkább kedvelt között domaining körökben, de még 2005-ben nehéz szerzés jó viszonyban, és mi küzdött, hogy érti azt a nyelvet, vagy egyszerűen forrásokat találni fordítást. Ne feledje, nem volt Google Translation szolgáltatás akkoriban. Csak néhány nyelven még nem volt indexelve. Nem lehetett látni, hogy hány weboldalak fordul, arab akkoriban. Még a kínai honlapok ritkán Unicode, sok volt a Pinyin (latin karakter), és a többiek a kifürkészhetetlen bit-térképek. Kínai is elég sokat játszottam ki, de Kína lesz a világ legnagyobb piaca, így még a képpel, a politikai kockázata annak kell lennie mindenki napirendre. Oroszország úgy tűnik, hogy a legtöbb ilyen egyértelmű. Jelenlegi PPC érték alacsony, de a forgalmat ott van, és növekszik, és kattintson keresztül árak tiszteletreméltó. Nincs piacán még nem mutatkozott, hogy az összes henger gyújtási, de még az orosz áll legközelebb.


K: Mit gondolsz a Rick Schwartz interjú a múltkor?

V: Nem egészen biztos abban, hogy mit csinál, hogy őszinte legyek. Éppen most adott otthont az egyik fő domaining szemináriumok, de az én tudomásom szerint az adott tárgy nincs szellőztetés egyáltalán, annak ellenére, hogy a legnagyobb jelentőségű változás, hogy az internet negyven év alatt voltak végre egyidejűleg félig a világ minden tájáról. Őszintén szólva, ezek a srácok a fejüket a homokba, de ez a jogosultság, de ez egy rossz szolgálat a kezdőknek, hogy nem tájékoztatják őket a szélesebb kép, különösen akkor, ha az a benyomás, hogy kifizetik őket kellene megítélni a domain piacon. De azt kell mondanom, hogy zavarba ejt, amiért bárki is gyere ide, hogy egy pontot megjeleníteni, hogy az ismeretek hiánya?


Kérdés: Ha fel néhány hasonló kérdést, mint én feltett Rick, hogyan megy arról döntene, hogy szerezzen domain? Mi mért nem használ, és milyen gyakran támaszkodnak a "bél" ösztön?

V: Úgy vélem, a mutatók azonban, hogy a görbe előtt el kell menned, ahol a bátrak nem merem futófelület. A tájékoztatók állnak a befektetők nem spekulánsok. Biztos voltam gyomromban nagyon és gondoltam, ha igaza van, ha három kísérlet, akkor én is előttünk álló út a játékot. Mint kiderült, mi érted jobb az idő nagy részében.

Kérdés: Mi volt a legjobb és a legrosszabb IDN vásárol?

V: Én már valószínűleg csökkent közel 1000 tartományok összesen, de semmit sem fizetett $ 200K számára. A legjobb, ha nem lehet megmondani, de sok a városok, országok és tartományok és az egyes karakterek tavasszal jutnak eszébe, de a felső kereskedelmi generikus kell a legjobb, bár az ára ez nem olyan magas, jelenleg.

K: Fogunk látni több befektetés angolul. Com's szemben IDNs a jövőben, és miért vagy miért nem?

V: Nem hiszem, hogy valaha is befektetni angol dot com. Rick azt mondja: "követi a pénzt", és a nagy ROI kell még az IDN. Eladtam Tokyo.net japán dollárért 10K mindössze hat hónap elteltével azt megszerző 7 Bucks. Munkát, hogy abból a megtérülés!

Kérdés: Az, akinek nem ez, tudja, hogy töltse ki minket az elért haladásról szóló Szöulban IDNs?

V: Hát az ICANN késedelmesen tett némi előrelépést, és hogy kétségkívül növeljék a lot. Hogy mit fog végül többet, mint bármi is felhívják a figyelmet, hogy mi már odakint. Az ICANN továbbra is kiábrándító egy csomó ember, és sok a munka. A legtöbb, amit tettek hitelt már a mások fáradságos munkája.

Kérdés: Tehát most, hogy a gyorsított eljárás ccTLD-én kezdődik hivatalosan november 16, 2009, mikor vársz, hogy először látni. IDNs?

V: A 2000. No komolyan, az egyetlen jelentős új bejegyzés jön ki a belátható jövőben Dot RF, és a jó szerencsét azokat. , Mit akarsz, hogy sokkal több támogatás jár a domainek A már örökre. Kína már a csomagban IDN.IDN a IDN.cn így a legjobb az ilyen nyilvántartásba vették, mint örökre. Dot RF jön a patak, mint egy olyan új rendszerleíró jövő júniusban valamikor a szerencsés nyertesek egy meglehetősen drága, holland aukció. Addig is ott lesz jelentős elterjedését IDN.com, amelyek már odakint. Sok vállalkozás már a márkák e anélkül, hogy valójában azok bejegyzése útján.

Kérdés: A szabadon bocsátását IDNs a kiterjesztése, mit vársz történik az érték és népszerűsége IDN.com domain?

V: Dot com továbbra is a király, függetlenül a nyelvi vagy script, de azzal a kiegészítéssel, álnevek, amelyek nem életképesek díjszámítási mechanizmus, ez azt jelenti, hogy lesz egy jelentős kirándulás a díjak az összes pont com regisztráció. Ennek kell népszerű!

Kérdés: Sok a zaj tettek arról, hogy aliasing IDN.com IDN.IDN. Aliasing fog ez megtörténni? Ha igen, mikor kíván megközelítő hogy aliasing fog történni? Amennyiben elvárjuk, hogy így minden nyelven?

V: Ez fog történni, és minden nyelven. Azt hiszem, hogy el fog kezdeni, hogy az elkövetkező patak késő 2010. Hanem egy befektető szempontjából van szükség egy világosan meghatározott menetrenddel. Igen, azt jelenti, hogy, hogy az ICANN.

Kérdés: Ha egy lépést hátra, aliasing mit jelent?

V: Aliasing azt jelenti, hogy a húrok azonosítani, és minden ezzel egyenértékű vonósok fogják vissza a tömeget a dot com TLD-forgalmi jegyzék vagy a kettő közül azokat azonosítani kell. Ez csak akkor történhet meg a legfelső szinten, tehát nem, a tulajdonosok Bullion.com nem lesz jogosult a húrok hasonló jelentése van minden nyelven.

Kérdés: Van értelme durván hány IDN.com 's ha nem, akkor az egyes Oroszország, Kína és Japán?

V: Nagyon nehéz kap statisztikák eltekintve IDN.jp esett, amely mintegy 130K. Dot Com volt tompított alatt egymillió bejegyzéssel kapcsolatban, de én hiszem, hogy most már jól, hogy északra. Verisign úgy tűnik, nem szeretnék beszélni valami miatt.

Kérdés: Összességében elmondható, ami nem azt várod, hogy több népszerű, vagy IDN.com IDN.IDN?

V: Ez attól függ, hogy ország és a nyelvet. Dot RF valószínűleg jól Oroszországban. Én máshol azt várná dot com továbbra is a legnagyobb kereskedelmi szempontból jelentős. Természetesen van Németországban, de már nagyon érdekli a latin IDN.

K: Hogyan aliasing dolgozik. KN neveket? És az ahhoz kapcsolódó, szeretne. KN vagy. Com?

V: Nos, abban a pillanatban a kínai hajtott végre egy ISP úgy csapkod a cím belsejében használt kína megy máshova azoktól kívül Kínában. Amennyire én tudom, hogy egyszerűen csak a néhány sornyi kódot, amely szerint, ha tartalmaz XN-, majd hozzáfűzni. CN a végéig. Természetesen ez azt jelenti, hogy jelenleg IDN.com megy sehova hasznos. Azonban a lényege annak, IDN TLD-k helyezett az ICANN Root az, hogy megszüntessék az ilyen csapkod, így ez a probléma nem elviselni sokáig.

Kérdés: Látod IDN nevek valaha előzés standard angol. Com nevek népszerűségének? Bármilyen konkrét piacon? Összességében?

Válasz: Mindenhol, hogy a latin nem a szokásos forgatókönyvet a nyelv, IDN fog dominálni szinte teljesen eltekintve megmaradt a latin egy-két jól bevált márka. Másutt, tényleg nem túl nagy szükség van rájuk, de a németek ragadják őket. Úgy tűnik, hogy nem aggódik a technikai különbséget IDN, és amit az emberek inkább bosszantóan hívás English.com.

K: Ön ismeri a mi szolgáltatásokat IDNTools és IDNNewsletter? Ha igen, mit tehetünk azért, hogy növelje IDN tudatosság?

V: Igen, de valószínűleg nagyon kevés eltekintve megpróbálja tartani az embereket az üzenetet. Nem volt több szar beszélt IDN csak arról szól, mint bármely más tárgyat az emberiség történetében.


Kérdés: Mi a domain beruházóknak, hogy további előrehaladását az IDN ipar?

V: Őszintén szólva nem igazán látom külön iparág, bár a mai napig nem integrálni a meglévő iparágakban. Kb minden, amit tényleg az, hogy nevetségessé azokat, viselkednek, mintha az egész világ beszél angolul. Úgy tűnik, hogy a nagy része idén a meglévő domaining establishment.

Kérdés: Van-e arról, hogy mi a jóslatok IDN ipar fog kinézni az 5 év múlva?

V: Hát öt év múlva, a méret a kínai gazdaság lesz szinte vetekszik az USA, bár valószínűleg az USA-ban jön le majdnem annyi, mint Kína jön fel. Nagy részét a világ gazdaságának lesz származtatva, hogy a lakosság nem lesz használva angolul az interneten. Más, mint hogy a dolgok lesz sok, mivel most már csak az internetes címeket, nagyon változó. A legtöbb ember nem fogja tudni, mi IDNs van. Ők egyszerűen használja őket.

K: Köszönöm, hogy időt Dave, a fáradhatatlan pártolják IDNs és amiért egyik alapító atyja, az IDN ipar.

Post to Twitter

  • 3 responses to "Dave Wrixon: Interjú a domain Legenda"

  • A hozzászólás november 15, 2009 at 10:58 EuropeanDomainCentre

    Nagy interjú! Teljesen egyetértek, hogy a latin-szkriptet haszontalan azokban az országokban, ahol a latin nem a forgatókönyvet. Úgy gondolom, hogy. Rf lesznek hatalmasak az orosz felhasználók számára, és amikor a kínai legfelső szintű domain hun jön, mi lehetne nézi A világ legnagyobb regisztrált ccTLD.

    : Christopher Hofman

  • A hozzászólás november 16, 2009 at 3:34 Steve Clarke

    Nagy Interjú.
    Dave volt irányító erő az IDN arénában, az ő szenvedélyét és alapos ismerete a műszaki szempontokat, velük szemben.

  • A hozzászólás november 18, 2009 at 22:38 Esther AMINI

    Találtam ezt az interjút rendkívül informatív. Szép munka!!

  • Visszakövetések

  • Trackback IDN Best Moments of 2009 @ IDN Blog
    Kedd, december 29, 2009

    [...] Rick Schwartz megjelenik IDNBlog itt, Mike Berkens beszél itt, és IDN szakértők, mint a havasok, Dave Wrixon, Lee Hodgson, és Tina Dam megvannak a legfontosabb állami Q & As. The New York Times, a Wall Street Journal [...]

  • Hagy egy Válaszol


    A kötelezően kitöltendő mezőket jelöli *